- Encher os ocos co artigo correspondente, facendo as contraccións necesarias
- Responder á pregunta onde vai el? (artigo)
- Poñerlles o artigo a cada unha destas palabras (xénero)
- Indicar o nome da árbore que produce os seguintes froitos (xénero)
- Indicar o feminino de
- Explicar as diferenzas entre os seguintes pares de palabras (xénero)
- Poñer as seguintes palabras en plural
- Poñer en plural as seguintes frases
- Colocar nos ocos as palabras que van entre parénteses fixándose no xénero e número que lles corresponda, engadindo os artigos e facendo as contracción necesarias
- Indicar os superlativos sintéticos dos seguintes adxectivos
- Indicar todas as formas de superlativo que se coñezan
- Completar as frases coas formas do comparativo que teñan sentido
- Encher os ocos cos demostrativos apropiados
- Comentar o valor das formas de demostrativo que aparecen nas frases
- Sinalar os demostrativos nun texto literario
- Substituír o que vai entre parénteses por unha construción con posesivo
- Completar as frases coas formas do posesivo correspondentes
- Indicar o valor das formas de posesivo que aparecen nestas frases
- Sinalar os pronomes persoais e a súa función
- Frases co pronome de cortesía
- Pronome SE
- Pronomes TE-CHE
- Pronomes átonos de 3ª persoa
- Colocación dos pronomes átonos
- Pronomes LLO... LLELO...
- Varias posibilidades de colocación do pronome
- Substituír por pronomes
- Pronome de solidariedade
- Explicar a colocación dos pronomes
- Corrixir erros de pronomes
- Sinalar todos os pronomes persoais nun texto
- Traducir as frases (pronomes persoais)
- Substituír o que está entre parénteses por pronomes persoais
- Encher os ocos usando os indefinidos
- Escribir en letras estas cifras
- Completar as seguintes frases usando numerais ou substantivos colectivos
- Encher os ocos coas formas QUE, QUEN, CAL, ONDE, ULO, CANTO
- Sinalar os relativos en textos literarios
- Analizar formas verbais
- Analizar aberturaen formas verbais
- Valor dos tempos verbais
- Poñer en presente
- Poñer en pasado
- Poñer en presente
- Transformar con quizais
- Cambiar de persoa verbos
- Copretérito para pretérito
- Futuro para presente
- Cambiar para pasado
- Poñer en presente
- Copretérito de indicativo
- Antepretérito de indicativo
- Pretérito de subxuntivo
- FACER, OÍR, DICIR, QUERER
- VIR, VER, TER, SER
- Formas verbais varias
- Futuro de subxuntivo
- Participio
- Utilizar o infinitivo persoal: ocos
- Utilizar o infinitivo persoal: frases
- Infinitivo persoal: transformar frases
- Perífrases verbais
- Sinalar os adverbios e locucións adverbiais e buscar sinónimos de cada un
- Substituír as palabras en verde por adverbios acabados en –mente
- Substituír as palabras en verde por un adverbio
- Sinalar as preposicións e locucións preposicionais
- Completar as frases usando as preposicións ata, deica, cara, contra (e indicar o seu valor en cada caso)
- Completar as frases usando as preposicións para, sen, sobre, desde (e indicar o seu valor en cada caso)
- Completar as frases usando as preposicións a, ante/perante, entre, tras, baixo (e indicar o seu valor en cada caso)
- Completar as frases usando as preposicións con, de, so (e indicar o seu valor en cada caso)
- Completar as frases usando as preposicións en, por, segundo (e indicar o seu valor en cada caso)
- Completar as frases coas preposicións adecuadas
- Utilizar nexos copulativos, disxuntivos, adversativos ou ilativos
- Utilizar nexos completivos ou condicionais
- Utilizar nexos causais ou concesivos
- Utilizar nexos comparativos ou consecutivos
- Utilizar nexos finais ou temporais
- Análise morfolóxica e sintáctica
- Aplicar teoría ortográfica
- Palabras para acentuar
- Frases para acentuar
- Textos para acentuar
- Ocos para encher (ortografía)
- Ocos para b/v
- Homónimos para b/v
- Dito popular (ortografía)
- Ocos para h
- Homónimos con h
- Ocos para g/gu/gü
- O cos para s/x
- Texto sen acentos gráficos
- Texto sen acentos gráficos nin v/b
- Indicar se a vogal tónica media é aberta ou fechada: palabras
- Indicar se a vogal tónica media é aberta ou fechada: frases
- Sinalar ditongos e tritongos
- Definición de fonemas
- Corrixir castelanismos
- Corrixir vulgarismos
- Corrixir arcaísmos
- Corrixir hiperenxebrismos
- Desvíos varios da lingua estándar
- Comentar desvíos da lingua estándar
- Corrixr dialectalismos
- Escoller a correcta
- Substantivos en -dade
- R/L en grupos consonánticos
- Corrixir erros de desvíos da lingua estándar
- Derivar substantivos de adxectivos
- Derivar adxectivos de substantivos I
- Derivar adxectivos de substantivos II
- Derivar verbos de substantivos I
- Derivar verbos de substantivos II
- Derivar verbos de adxectivos
- Analizar prefixos
- Analizar sufixos
- Familias léxicas
- Significado correcto I
- Significado correcto II
- Colectivos I
- Colectivos II
- Colectivos III
- Abreviaturas, siglas, símbolos
- Indicar algún sinónimo da palabra remarcada
- Ordenar os sinónimos das dúas columnas
- Ordenar os sinónimos das tres columnas
- Ordenar os sinónimos das catro columnas
- Indicar que dúas palabras sobran en cada serie de sinónimos
- Indicar un novo sinónimo para cada serie
- Ordenar en series de sinónimos estas palabras, pode haber de dous a catro
- Diferenzas nos matices dos sinónimos mediante exemplos
- Indicar o antónimo da palabra resaltada
- Ordenar as dúas columnas para que resulten antónimos
- Nas columnas laterais hai dous sinónimos desordenados e na central hai un antónimo para cada par. Ordenalos
- Formar os antónimos das seguintes palabras antepondo os prefixos des- ou in-
- Definicións: buscar palabra
- Definir unha palabra
- Definicións descoidadas
- Fenómenos atmosféricos e utensilios de cociña
- Arquitectura, cores, instrumentos musicais
- Literaura, armas, pintura
- Xentilicios
- Indicar o pai e a nai
- A que planta corresponde cada unha destas follas? I
- A que planta corresponde cada unha destas follas? II
- A que planta corresponde cada unha destas fotos? I
- A que planta corresponde cada unha destas fotos? II
- O MAR: A que corresponde cada unha destas fotos?
- AVES: A que corresponde cada unha destas fotos?
- Vocabulario relacionado co chover
- Textos para traballar o vocabulario
- Textos para mellorar a escrita
- Publicidade (redacción)
- Cartas (redacción)
- Circular (redacción)
- Curriculum vitae (redacción)
- Instancia (redacción)
- Acta (redacción)
- Receita de cociña (redacción)
- Forcarei (redacción)
- A Media e a Persia (redacción)
- Textos variados I
- Textos variados II
- Exercicios de estilo
- Dicionario de SMS (e textos)
- Tradutores e correctores
- Significado da frase (fraseoloxía)
- Ordenar frases (fraseoloxía)
- Significado da frase I e II (fraseoloxía)
- Proverbios
- Adiviñas
- Fraseoloxía e paramieloxía de Pilar Guerra
- Letras de cancións galegas populares
- Sopas de letras
- Encrucillados
- Test: cultura literaria
- Test: cultura xeográfica
- Test cultural xeral galego 1
- Test cultural xeral galego 2
- Test de coñecemento do galego
exercicios ogalego.eu
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario